Laskutus

Perintä vaikuttaa asiakaskokemukseen

Maksamattomat laskut eivät merkitse pelkästään menetettyjä tuloja. Ne vaikuttavat myös asiakassuhteisiin ja niiden jatkuvuuteen. PayEx on rehti kumppani, joka ymmärtää, että tasapuolinen ja kunnioittava vuoropuhelu on keskeinen osa perintää.

Onnistunut perintä edellyttää, että kaikki palaset loksahtavat kohdalleen. Kyse on reilusta toimintatavasta, ymmärrettävästä kommunikaatiosta sekä nykyaikaisten digitaalisten työkalujen ja palvelujen hyödyntämisestä. Toimeksiantojen virheetön hoitaminen, huolellinen harkinta sekä lainsäädännön ja hyvän perintätavan noudattaminen ovat itsestään selvä osa toimintaamme.

Asiakkaan kohteleminen ystävällisesti ja ymmärtäväisesti on hyvä keino kasvattaa hänen maksuhalukkuuttaan. Luonnollisestikaan emme tarpeen tullen arkaile tiukentaa sävyä ja turvautua järeämpiin toimiin, säädösten rajoissa tietenkin

icon

Callcenter

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiisi ja neuvottelee asiakkaiden kanssa.

icon

Back Office

Kun tarvitset apua, osaava henkilökuntamme on vain puhelinsoiton päässä.

icon

Verkkopalvelu

Voit milloin tahansa kirjautua verkkopalveluumme, josta näet kaikki käsittelyssä olevat asiasi.

icon

Raportointi 

Saat selkeät raportit, joista näet saataviesi nykytilan. 

icon

Verkkoasiointi asiakkaille

Loppuasiakkaiden oma verkkopalvelu, josta voi tarkistaa perinnässä olevat laskut. 

icon

Scoring

Oman järjestelmämme avulla pystymme arvioimaan velallisen tilanteen ja määrittämään oikeat jatkotoimenpiteet. 

Ota yhteys, niin kerromme tarkemmin perintäpalveluistamme.