PayEx logo

Tervetuloa asiakaspalveluun

Valitse kategoria

Vastauksia kysymyksiin verkko-ostoksista

Täältä löydät vastuksia yleisimpiin kysymyksiin verkko-ostoksista.



Tililläni näkyy maksutapahtuma, jonka saajana on PayEx Credit. Mitä maksu koskee?

Maksutapahtuma koskee verkko-ostoksia. Useat verkkokaupat toimivat siten, että maksunvälittäjä ottaa maksun vastaan ja tilittää sen kauppiaalle, jolloin maksun saajana näkyy maksunvälittäjä. Mikäli tarvitset tarkempia tietoja maksutapahtumasta, voit ottaa yhteyttä PayExin asiakaspalveluun. Nopeuttaaksesi asian käsittelyä kannattaa maksutapahtuman viitenumero ilmoittaa meille heti ensimmäisessä yhteydenotossasi.

Yritän tehdä ostosta verkkokaupassa, jossa PayEx toimii maksunvälittäjänä. Maksu epäonnistuu, mistä tämä johtuu?

Maksua kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen tai toisella maksuvälineellä. Mikäli korttimaksu epäonnistuu toistuvasti, ota yhteyttä kortin myöntäneeseen pankkiin.

Olen tehnyt toistuvan korttitilauksen palvelussa, jossa PayEx toimii maksunvälittäjänä. Olen lopettanut palvelun käytön. Kuinka saan korttitietoni poistettua?

Mikäli olet lopettanut tilauksesi, poistuvat korttitiedot automaattisesti lyhyen ajan kuluttua. Korttitietojasi ei myöskään ole tallennettu kokonaisuudessaan vaan osittaisina ja salattuna, eikä tallennettua korttitietoa voida hyödyntää muualla kuin siinä tilauksessa, johon olet korttisi kytkenyt.

Haluan tehdä verkko-ostoksen, mutta käyttämäni verkkopankki ei ole valittavissa maksutavaksi. Kuinka saan ostokseni tehtyä?

Voit käyttää verkkopankkitunnusten sijasta pankkisi myöntämää maksukorttia. Vaikka oma verkkopankkisi ei ole valittavissa maksutavaksi, ovat kaikkien pankkien maksukortit käypiä maksuvälineitä korttimaksuja vastaanottavissa verkkokaupoissa.

Verkko-ostos on veloitettu tililtäni, mutta en ole saanut tilaamaani tuotetta. Kuinka minun tulee toimia?

Ota yhteys kauppiaaseen.

Haluan palauttaa verkosta ostamani tuotteen. Hyvitättekö veloitetun summan?

Maksunvälittäjä ei hoida hyvityksiä kauppiaan puolesta ilman kauppiaan erillistä pyyntöä. Ota yhteys kauppiaaseen.

Sähköpostia meille

Voit lähettää meile myös sähköpostia.

Soita meille

Voit soittaa meille arkisin klo 08-16. Maksutapahtuman viitenumero kannattaa ilmoittaa meille heti ensimmäisessä yhteydenotossasi.

0201404200